Blogerze bądź trendy ! (w marketingu)

Nie od dziś wiadomo, że dobry tekst to dopiero połowa blogowego sukcesu. Trzeba jeszcze zrobić coś, co skutecznie przyciągnie do nas uwagę odbiorców, czytelników a także potencjalnych klientów.

I tutaj właśnie wchodzi marketing z którym blogerzy obcują praktycznie na co dzień.

Warto sobie zadać pytanie: gdzie być, gdzie publikować i gdzie uderzać, tak aby stać się rozpoznawalnym?

Otóż, jak każdy zresztą wie Facebook króluje. Praktycznie każdy ma swój profil nie wspominając już o fan page.

A dlaczego chcemy tam być? Odpowiedź jest bardzo prosta, bo wszyscy tam są.

Wideo, wideo w każdej postaci !

W tym roku firmy zaczną uderzać w inne portale społecznościowe takie jak Snapchat czy Periscope które nie są tak popularne jak Instargram czy Facebook, a jednak kryją w sobie wiele możliwości w social media i przyciągają coraz więcej osób.

Dodatkowo nie są jeszcze do końca tak znane i przewidywalne dla użytkowników, dlatego będą jak magnes na specjalistów od social media.

Po drugie, kto z nas nie lubi podejrzeć czyjegoś życia? Zobaczyć jak dana osoba mówi, zachowuje się, jak żyje?

Tak, tak każdy (a raczej większość) musi przyznać, że wścibscy jesteśmy i tyle 🙂 I właśnie na tym marki będą się pożywiały 🙂

Dodatkowym plusem filmików jest to, że łatwiej jest włączyć coś i obejrzeć niż przebijać się przez tonę literek …

Komu by się chciało ? 😉

Lokowanie produktu i artykuły sponsorowane

Jako blogerzy sami tworzymy w pewnym stopniu marketing dla firm z którymi współpracujemy.

Coraz więcej marek decyduje się na współpracę z blogami widząc korzyści i zyski.

Wszędzie wyskakujące okienka z reklamami nie przyciągają już potencjalnych klientów tak jak dobrze dobrana bogata treść artykułu sponsorowanego. Na dodatek od blogera którego uważamy za przykład i swojego GURU internetu 😉

Przecież każdy szanujący się bloger szuka współprac a także zgadza się tylko na takie które pasują do profilu jego bloga i nie narażą jego odbiorców na bliskie spotkanie z bublem.

Przynajmniej ja tak uważam.

 

Koniecznie dajcie mi znać jakie możliwości marketingu Wy widzicie dla swoich blogów i z jakich korzystacie?

 

pozdrawiam

Paula